onsdag 24. august 2011

Vurderer å "jukse litt"...

Jeg sitter nå med mine to eksklusive rødvinflasker av typen Château Lafite Rothschild 1972 og Château Mouton Rothschild 1972. Som ingen så langt har meldt interesse for. Jeg er litt redd for at for hver dag som går, blir det vanskeligere å finne en interessert.  Tross alt er det begrenset med folk som har råd og lyst på et par rødvinflasker til 15.000 kroner. Give or take.

Jeg har funnet et utenlandsk nettsted som kan selge flaskene, mot at jeg sitter igjen med 1.000 engelske pund, altså ca 9.000 kroner. En måte å jukse meg videre på, i jakten på 2 millioner, er å "bytte" flaskene mot disse pengene, som jeg igjen "bytter" videre i en ny gjenstand. Tross alt vil det være større interesse blant folk å få has på 9.000 kjappe.

Dermed kommer jeg meg videre, men da ved hjelp av juks. What to do? Hmm...

(Forresten, er det noen som har erfaring med å sende vin utenlands?)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar