onsdag 21. september 2011

Vin byttet bort. Ny "gjenstand": 5000 kroner!



Bytterunden så langt:
Nine Inch Nails "The Fragile" vinylplate --> Bilforsterker
Bilforsterker --> 4 uoriginale bilfelger til Audi RS4
4 bilfelger --> kompakte høyttalere, Tangent Clarity 2
Kompakte høyttalere --> Signert bilde av Frk. Nina
Signert bilde av Frk. Nina --> Snowboard, Endeavor Color Series
Snowboard --> Armbåndsur: Omega Speedmaster X-33, 1 Gen
Armbåndsur --> 2 flasker Bordeaux-vin anno 1972 (Lafite Rothschild og Mouton Rothschild)
2 flasker rødvin --> 5.000 kroner


Det gikk ikke helt som planlagt med den eksklusive Bordeaux-vinen. De to flaskene med henholdsvis Lafite Rothschild 1972 og Mouton Rothschild 1972 var ikke spesielt ønsket av norske vinkjennere, da 1972 var et dårlig år for Rothschild-slottet. Sett slikt!

Til slutt fikk jeg gjort en byttehandel over nett. Jeg byttet rett og slett bort de to vinflaskene mot 5.000 kroner i kontanter. Bytterunden har dermed gått ned et hakk, og jeg har nå lært at jeg må opparbeide meg mer kunnskap i forkant av hver byttehandel.

Jeg sitter uansett nå med fem tusen kroner, som jeg bytter videre i ny gjenstand. Hypp på spenn? Hva har du å bytte mot? Det må være noe med litt verdi - ikke prøv å spill lurifaks!

2 kommentarer:

  1. Jeg kan bytte inn denne http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30761329

    SvarSlett
  2. Hei! Takk, men nå har jeg funnet en ny gjenstand å bytte inn i. Den er ikke på vei helt ennå, så stay tuned! Og lykke til med å få solgt din!

    SvarSlett